Monday, March 17, 2008



我都係運動員!

中銀香港第五十一屆體育節終於開幕勒!與其說香港係文化沼澤,倒不如說係體育沙漠仲貼切。究竟有幾多香港人知佢已經搞左51屆呢哦…

其他人話膠知佢,柔拔只係希望吾既友人可以分享體育既喜悅。大家有吉不妨click入以下呢個網址:http://www.hkolympic.org/ ,「節目表」裡頭羅列左體育節期間好多項運動比賽及表演活動等,真係睇一轉都已經令柔熱血沸騰,好想大叫「我都係運動員」啊!

PS:第2幀圖係上屆既開幕禮情形,在灣仔運動場舉行,柔拔點止出席,直頭有落場參與添呀!

佢當時係所有總會都要派員代表落場,模擬奧運會各國運動員進場咁,行一圈做開幕儀式,柔拔就係代表中國香港柔道總會,相比劍道馬術fencing棒球Ruby曲棍球,柔道袍就真係一D都唔吸引。

好記得當日根本未目訓醒但陽光普照勁寫意,霍震霆閱兵兼致詞果陣,企係柔拔右邊係玩馬術既小洋妞啊呵呵~~(但洋妞旁有洋鬼子伴住,哼哼!)


之後仲俾勁有TASTE既Camman將柔拔行圈果一刻剪左在公仔箱既《體育世界》出左鏡一秒咁大把,都咪話唔爆,小雲都唔知架,勁!

3 comments:

Wah said...

拔拔, 快d youtube左佢俾我睇你個一秒鐘!

purina said...

我都冇錄低…播果野我先知咋…

purina said...

你隻史提芬 .\ /.(嬲的樣子, credit小武who is 現役AVM副總)…我已經在你的blog覆左你勒!

睇你個奸奸地既icon樣,梗係想我寫香橙森美了?哼哼!