Monday, July 16, 2007







她似衛蘭嗎?


上周四伴隨俠仔*往老銅工作影模特,叫阿grace。俠仔在網上抓grace時,柔拔第一眼望過去已經覺得佢好鬼似黎明睇中既衛氏姊妹。見到真人時又唔多似,但拍照出來的效果又開始似番…印象中柔拔身邊只有小華子**親口講過勁愛衛蘭,小華子你點睇?

梅姐老早教曉我,女孩子是百變的。

柔拔自問觀人於微,這個剛拿了成人身分証,等緊Jupas放榜的卜卜脆衛蘭,仍很天真瀾漫,入世未深,而且勁聽話,同d大牌model真係唔同。佢仲係細,俠仔話佢有baby fat,不過張face都幾fresh, 應該幾ARM DC組同事U記#及前同事迷仔用##

影完我地輯相之後,聽到阿grace蹦蹦跳大叫翌日接左忽周既job。忽周…咪係整濕李蘊果間既同一集團…下!!!

想睇俠仔影既卜卜脆衛蘭,記得今個禮拜三買《e-zone #466》, hohoho!

後記:拍照當天,柔拔覺得阿grace彷彿在刻意地扮珠光寶氣既黎姿添~第一幀相無錯係老笠網相,第二幀係柔拔襯俠仔同其他人訪問出緊煙果陣,偷偷搬左阿grace埋一邊影的。俠仔曰:「呢D咪好兄弟囉!」(估計對白)


-----------------------------------------

*俠仔是柔拔的鄰座同事,大概是近期最清楚柔拔諗緊乜的人。
**小華子是柔拔的鄰組同事,是柔拔羨煞的報刊記者。
# 以公司座位而言,U記根本上就係柔拔背後的女人。記住,唔係柔拔躲在U背後,係U在柔拔背後,我唔要做「廣播慶」!
##迷仔簡直係我愛人!如果我係女人,一定嫁佢!

4 comments:

said...

-_-

個 model 都 ok 喎,係咪 freelance?

purina said...

佢而家係jamcast架^^

史提芬 said...

個MODEL 擺個POSE幾 OK喎~

又有MISS HK,咁多靚女睇,我真係愈來愈鍾意呢個BLOG。

purina said...

……
史提芬,你咁高大威猛,講野時卻又斯斯文文,我諗係d女仔鍾意你多D

^^