Sunday, July 22, 2007






井上康生(Inoue Kosei)

今天的柔道課,竟然來了12人,印象中是柔拔帶班以來,人氣最盛的一次。可惜都係b仔多,b仔即係柔拔可以一手的起上半空果類體積。雖然如此,充滿生氣,都係好事。


佢地家長都算走運,接觸過我既人都知道,柔拔好注重「紀律、秩序」。B仔們跟著我,痛苦過入PTU,當係暑假入來軍訓。 縱使柔拔不認為呢班豆丁有幾多個會一直打到把柔道成為生命一部分,都希望佢地有個愉快回憶就是了。至少比起果D得把死人口扮大佬高聲喧嘩騷擾別人既戇九,柔拔更佩服我班B仔蝦女。


井上康生(1978年5月15日生,身高1.83m),當代柔道界超級巨星。6歲開始習柔,自此捧盃捧到手軟,2000年悉尼奧運-100kg級冠軍,至今仍為人津津樂道,柔拔後來有睇番碟。04年失意雅典奧運,05即重新振作。07年起轉打+100kg級。據知佢準備打北京奧運+100kg及無限量級,想話成為柔道世界最強男人喎~

2 comments:

said...

我諗我一定係B仔

purina said...

@_@
其實真係b仔,未夠10歲果d…