Monday, August 13, 2007


粉碎壞人男


兩周前,在柔拔課堂上,發生了一件不幸的事情。

柔拔安排全班學員打淘汰賽,每輪輸左既都要同我對打,如此類推,直至最後champion就同我打決勝戰,即最終係每個學員都要同我free fight.

後來到了佢地既二強,是藍帶VS白帶,然後白帶負。

但我見個白帶竟然可以打到入二強,而且是男的(藍帶是女的),因此柔拔好興奮,就同佢free fight.

下課後,該學員痛楚地按住左肩,同我講:「好痛…好似碎左…」

柔拔即場診斷,見佢可以抬起90度,又沒有表面傷痕等,著他盡快回家休息,有事要看醫生…


翌日我同小雲睇完盈盈樂樂個竇(遲左入場,見唔到真「貓」,職員話佢地收左工返房目訓),送埋小雲回家,一個人返歸途中,師父來電:

「你有位學員琴日上完堂,左肩碎裂左,入左急症室。」

那一刻我站在夜蘭人靜的大街,無言…當然我有立即致電慰問。

此事差點要我惹上官非,幸學員父母冷靜了後,終不再追究,退還學費了事(師父可能最傷,因為是他收學費…但我真係唔想…)。


內疚…那幾天真的很內疚。後來我才記起,學員曾告訴我,他只是第3堂,是白帶,未試過free fight, 咩都未識,為人謙虛,年僅十餘,像個幼齒,沒有得罪過我,並非壞人男,點解柔拔要咁樣對佢…


但話說回來,如果當日真係惹上官非,honestly, 我覺得自己真係好無辜…幸好學員父母明白事理,這又反而叫我個心唔舒服…說不清的遺憾…

希望學員盡快康復。

2 comments:

Wah said...

勁!柔拔你好勁呀!唔好對付我呀, 我乖呀............

purina said...

……
癡線!

seriously, dun look like kidding,
pleeeeeeeeeas!

>_<