Monday, August 11, 2008





Singapore唯一奧運獎牌持有人:陳浩亮


北京奧運令世界瘋狂!本身嗜體育既柔拔當然都crazy左好多,若不是翻看personal agenda與及有國際在線的幫助, 我已忘掉8月9日是新加坡43周年國慶。

對新加坡的印象不多,首先是李光耀(1923.09.16-)。N年前在校園時代寫論文時,偶然地揀左阿坡做主題,識左耀叔,知道佢俾馬來西亞人迫遷新加坡,惟有自己搞獨立,仲行鞭刑政治,卻又把阿坡搞得有聲有色,耀叔算係柔拔欣賞既偉人之一。

跟住係天氣潮濕雨常在、仲有建築物嚴肅、氣氛局促、坡人操廣東話搞到冇哂外地feel等。依個就係兩年前到當地採訪對阿坡既感覺。最欣賞都係佢夠地方清潔,其他咪搞,長居免問。柔拔無大無細目空一切,入左去肯定早晚被鞭。


如今,柔拔摯友卓心身在當地,幫佢兩個妹適應赴笈生活;老子仲有個坡籍小師妹,而家已u-turn祖家繼續升學。早前返港放暑假的小師妹,係鮮見很認真學習柔道的女孩,亦俾到學習氣氛其他學員,與認真既阿坡文化吻合。

翻查網料,阿坡自1965年立國以來,原來從未於奧運奪牌。而佢在1960年仲係英國攝政既時候,於意大利奧運既舉重項目,由陳浩亮贏得銀牌,陳伯今年已經七十有五了。

好似話今屆阿坡雄心萬仗,希望拎番D牌仔。佢派左共25名選手,競逐田徑、羽毛球、帆船、射擊、游泳和乒乓球共6個項目。

睇下點~~

No comments: