Sunday, November 09, 2008


任何天氣~

全球暖化問題嚴重,近幾年既冬天越推越遲,從大家都在盼望著秋冬來臨,反映冬天距離人類越來越遠~

今早起床,天氣「終於」轉涼,有一些秋意,望出窗口,相信秋意能夠緩和社會戾氣。上yahoo問天氣,眼晴金光閃閃。太陽伯伯開OT,未來數天天氣晴。溫度指數也維持在23度左右,都十一月啦老友,但願溫度指數像早前恆指般,繼續插水,below 20度至係真舒服。


突然想起兩首老歌:

天氣的錯,鄭伊健,1998。Ekin係柔拔90年代深愛的男星,柔拔蜜友都知道我連唱K都在模仿佢。其實是因為當年Ekin情癡形象,加上真係幾酷,幕前形象有情有義,外貌少許似柔拔蜜友許隻神,令柔拔心悅誠服。佢好多歌都係柔拔對小雲既心聲。好可惜,Ekin竟然在1999年轉媾GiGi,仲要業界罕見開記招交代事件,嚴重程度反映Ekin情癡形象影響社會幾深。Ekin變心後,星途插水,柔拔也對佢好失望。睇番MV,首歌是1998年,Ekin未變心,人酷景靚歌好聽,很懷念。


任何天氣,張柏芝,1999。當年既Cecilia又真係幾養眼,不過骨子裡都係「港女出來玩」feel,同洋妞有一大段距離。最唔開心既係,其實呢首歌細V早已唱左,是1997年大碟《認真》的第7首〈自卑〉,第一次聽〈任何天氣〉柔拔已經認到。點解柔拔Dreamgirl細V唱就「籮底橙」,淫照女主角唱就街知巷聞…灰爆!



天氣的錯。鄭伊健


任何天氣。張柏芝



*許隻神:柔拔校園年代的蜜友,雖然長大後少了聯絡,他仍是其中一個永遠在心中的男。

No comments: