Monday, July 13, 2009





王傑~

這幾天聽家人講,好似話王傑接受邀請,上左《志雲飯局》。重申,柔拔對《志》呢類高壓飯局節目,係抱住免費又有時間就睇,要收費就唔能駛預我果種態度。

想回憶既,係王傑…

提起王傑,柔拔永遠都有種遺憾同埋可惜。想當年吾應該仲係讀緊小學,聽到王傑首〈可能〉,深深注意著他。因為佢走浪子路線,d歌夠哂悲情,完全把幾條天王比下去,arm哂當年處於乳臭未乾憤世嫉俗年紀既柔之拔口味。當年都唔知小雲在世界哪個角落,未識她,但就常常在家怒唱王傑d歌,我記得個原因超正,就係不滿d同學仔住大屋有車接送,自己卻出身於中下階層,〈可能〉有句歌詞係「……可能,她一心要試驗我…」柔拔次次都對住蒼天聲嘶力竭唱呢句,因為根本未懂了解歌詞,只斷章取義把「她」當係天父,諗翻起呢d簡直係棟篤笑教材。

後來香港樂壇俾四條天王壟斷,王傑被打殘返台灣,再回流已經係接近2000年既事,仲要加盟英皇,走去扮當年得令既謝檸檬,好地地浪子形象蕩然無存,灰Q爆。

上youtube亂type王傑抓歌(差d type左黃德斌,兩條友個feel幾相似),可以聽翻好多佢既經典,少年回憶返哂妮。〈誰明浪子心〉、〈今生無悔〉、〈幾分傷心幾分癡〉、〈還有〉、〈我會知道幾時要退〉………不過而家每想起王傑,反而即刻想到2001年既〈不浪漫罪名〉,柔拔好記得當年唔知為乜不自量力要去考政府AO/EO,考完離開試場完全感覺唔到自己在追夢,果日下著大雨,心中想住小雲,亦哼住呢首歌……上面quote左兩首相隔10年既MV,可以睇到王傑表面潮左,但係完全冇哂性格,由獨一無二變成老版謝檸檬。

除左買唱片、網上合法下載、免費或收費串流音樂site之外,youtube都係聽歌好地方,記得善用佢個playlist功能,bookmark自己喜歡既歌,一上網login左就聽得,仲可以睇片…爽!!

唱片業啊………阿門。

No comments: