Tuesday, January 26, 2010





五區總辭~

香港時間2010年1月26日下午1時30分,五位立法會議員終於實踐遞辭職信行動。

柔拔可能比較膚淺,我覺得呢種做法好聽D叫「捨職取義」、「孤注一擲」,說穿了其實只係小朋友野蠻扭計,一廂情願的威脅。

如果遞信就可以公投管理層(我當政府係香港管理層先算),咁全港打工仔都應該積極參與向上司遞信囉呵呵!

我知立法會議員與打工仔本質唔同,後者收左皮上司有全權再另覓聘用,所以梁愛詩、譚惠珠、粱美芬及建制派提議修訂補選條例,呢步高壓棋係意料中事。

地位唔對等,好難有計傾……

好似講遠左左…其實我想分享的,是《十月圍城》與「五區總辭」。聖誕睇左該片後,已不自覺將之與「80後反高鐵事件」聯想。今次仲正,大家如有睇該片,再留意埋上圖既海報及標語設計,記唔記得《十》主要描述既五個烈士?現實生活巧合地又係五件「蛋散」,只要略加創作力,即可成功match up:

劉郁白(黎明) = 梁國雄
方紅(李宇春) = 陳淑莊
阿四(謝霆鋒) = 黃毓民
沈重陽(甄子丹) = 梁家傑
王復明(巴特爾) = 陳偉業

真係好狠正呵!

No comments: