Sunday, April 20, 2014

 

 
nba playoffs 2013-2014~
 
時光飛逝得嚇死老子!去年 10 月底 NBA 常規賽開鑼前,本拔在此撰 blog 支持愛人 Tim Duncan 及其效力的 Spurs 馬刺。眨眼常規賽又完了,愛隊馬刺順利以西岸首名姿態擠身 playoffs 季後賽,yeah!超勁!老實講是很意外,畢竟 Tim Duncan 快將 38 歲囉(1976/4/25生)!隊中另一位主力真路比利也快將 37 歲了(1977/7/28生)!
 
去年季後賽總決賽馬刺對熱火,老子穿埋 Tim Duncan 戰衣攜眷去上世紀廣場睇 15 呎 kobe bryant,有隻超巨型籃球鞋有好多球星名字,但太太和老子都搵唔到 Tim Duncan 名字,超灰!最終馬刺亦輸了俾熱火屈居亞軍。
 
今屆 playoffs 已於香港時間 4 月 20 日零時 30 分正式展開首圈賽事,是時候落足念力為 Tim Duncan 及馬刺打氣囉!


No comments: