Sunday, July 15, 2007


柔拔義子~李嘉傑


7月7日出席《哈利激凸5:鳳凰會的密令》首映禮之後,同左幾位摯友去唱K。

唱K係柔拔多年來狂熱嗜好之一,記得以前我係班friend裡既co-ordinator,以前未興IM或email,每次都係靠電聯,幸相約容易,閒閒地都有6-7位砥柱中流,大家柴娃娃彷彿童黨好很頂癮。

人大左,各散東西,7號晚既k-gathering,加埋自己先得4件(Vince, Anny, 達仔),偏偏K場俾左間足夠容納15人以上既大房我地,虛空單薄;仲要唱唔夠夠3粒鐘都未warm up完,K場小姐竟入來話要交房,我地被迫收隊走人,天呀!


gathering果陣仲慚愧,提到達仔既4個月大李公子。柔拔貴為達仔當年做老襯既伴郎,竟然在義子4個月大才知其名字,兼且已經忘記左佢出生日期(好似係2月底…),仲有我依然未有時間見下呢粒人仔…


義父不及格,好彩前陣子同小雲私奔東京,不忘買番筒七彩Q板糖,嘉傑好嗒糖咁喎(圖2),當原諒左義父啦^_^

1 comment:

Wah said...

I love you but u love 小雲!!!!!