Sunday, October 21, 2007




CEATEC 2007


10月1日-4日,柔拔獲欽點出征日本採訪CEATEC 2007。有N個回憶想說,不過又係衰懶…有機會再在此留言吧,hehe~

總之今趟確係一次非常寶貴難忘的經驗,篇稿也得到高層positive comment。老實講我對自己今次表現有遺憾,不過也衷心感謝所有praise過柔拔的人。

埋稿果日,記得向氏勤*問大萊#今年CEATEC有冇野睇,大萊竟然無難度O嘴作答:「今年好多野睇喎!」表面上這只是普普通通既爆男式dialogue,但聽在柔拔耳裡,真係好很感動勁鼓舞!因為我相信,大萊當時係純粹根據edit完小弟篇劣作,而有「今年好多野睇」既感慨。況且言出挑剔大萊,反映篇稿總算有點點新聞價值,這是柔拔最渴望的。(honestly, 我只係唔覺意聽到, 同事都知柔拔係獨孤九劍掌門,一埋位就塞耳仔(earphone),不嬲懶理是非)


篇稿已經在10月10日出版既《e-zone#478》刊登左囉。


=======

向氏勤:熱狗區(述語)戰友,表面上惡到冇有(據悉有PR女孩同佢講電話都嚇親),其實是鮮見的真正率性樂天大男孩;倘能增添一點機心,迅即更具男人味也。

大萊:柔拔既subhead. 02年識,05年合作,關係一言難盡,千絲萬縷。點都好,大萊係柔拔事業上好重要既恩人,我盼望能夠盡力協助佢,齊齊撐起熱狗區。

2 comments:

said...

加油呀

Unknown said...

"篇稿也得到高層positive comment"... very well done, brotherbert, add fuel and write more great articles ar^-^v