Tuesday, November 13, 2007




葵涌IVE無人識!


上周六(11月10日),日本牌仔JVC聯同幾家本地傳媒,0係葵涌IVE(香港專業教育學院葵涌分校)搞左個投影機讀者試睇會。

果日原底係公司假,不過柔拔大八卦,見下讀者冇有怕,梗係老虎都要抽時間出席索料。個show1430-1730,柔拔在葵地(MTR)出閘,時間1445,諗住慢慢走遲少少無傷大雅。

點知一上地面,好似去左冰島,周圍喪陌生,點指兵兵問途人:

問:「LAN仔!邊度係香港專業教育學院?」
幾條在球場踢緊波未發育四眼男童:「咩妮架?學校妮架?」

問:「太太,請問邊度係IVE?」(語帶溫柔盼answer)
拿著街市買菜手推車既正宗街坊樣太太:「IVE?人妮架?」

…………

我操!

柔拔前後問左6至7個路人甲,打埋電話返家問媽子,結果依然抓唔出葵涌IVE。最後用左半粒鐘才抓上,汗流浹背去到已經15:30。我果日仲要16:30 early departure趕去柔道課架~_~...


究竟係葵涌IVE太隔涉,抑或葵記鄰里對個社區唔關心?
講到尾都係柔拔命苦,以前我劑劑都帶埋map,今次諗住影左張map入N93手機,點知畫面太細唔夠清楚仲有少少outfo…

亞華田!幫我殖入「人體GPS」+「人體地標自動磁場相吸機械腳」!

香港專業教育學院葵涌分校
http://www.vtc.edu.hk/prospectus/chi/ive-kc.php

1 comment:

Wah said...

IVE 都唔識!?問我嘛,我都算係前IVE畢業的.
抵(被單)打