Tuesday, November 13, 2007


JVC試睇會不及格!

除左地方隔涉,試睇會現場環境亦不理想。

玩器材,首要條件係環境。現場係可容納幾百人既葵涌IVE大禮堂,台上放隻OS pure mat II plus 150吋16:9梗幕,幕背仲要有塊逾200吋Draper白幕(完全係強者在背後既壓力)!

結果當日主角DLA-HD100投影機一射畫面,好難同你講我冇俾後面塊Draper巨幕反光影響囉!兼且柔拔坐向大禮堂最後一排位,望埋去果塊150吋幕仔,我以為只係街口遠處宣傳區議會選舉既夜光廣告牌。


現場環境做到幾乎全黑,呢點算係安慰。同埋呢款幾家傳媒crossover既試睇會,JVC在年初都搞過,當時係冇audio effect,今次有音效,都算改進。

幾家傳媒合辦冇問題,之但係人數真係太多,150吋廣告牌相對地太細,加上好多人都並非對準投影幕坐,側著頭看,影響哂home projection cinema既快感!

由於現場限制太多,好難評論HD100,反正AV從來都是主觀的。而一心諗住觀賞當日另一主角:業界最強既JVC 4K投影機,結果我有事早退錯失左…好彩柔拔已經在日本CEATEC2007睇過啦,部機對象係戲院,未定價,講緊幾十萬…


柔拔昨天返公司,見威士忌*筋疲力竭略帶招積追緊即期稿(試睇會報道),估計當然係要力讚JVC云云。越來越明白跑港聞同跑副刊在本質上既差別了…

PS: 附圖係柔拔出trip日本CEATEC2007的照片。Victor是JVC(The Victor Talking Machine Company of Japan, Limited // founded 1927)於日本的別稱。


*威士忌:ezone編輯。柔拔一直很欣賞的大男孩,內涵與外表均圓滑(塊面最滑,柔拔親眼見過佢在舊公司周不時俾女同事『搣』面珠DUMP,讚!)為人穩打穩紮,呢隻仔入左ezone進步更快。

No comments: