Monday, January 21, 2008

鈴木桂治 すずき けいじ
1980年6月3日生 講道館黑帶5段,+100kg級,日本最閃亮的柔道界明星之一。


敗‧辱……


今天(1月20日),我很痛……> <~

我終於復出,參加了2007年度香港級組柔道錦標賽。柔拔部署左成年,為避-73kg的高手而提升自己重量參加-81kg,呢年裡又周圍睇比賽搜集-81kg參賽者最新行情,為了打比賽拱手讓左自己想去好耐既CES俾新人王艾域,更因為比賽壓力向無辜小雲發了脾四…

雖然我打入了4強,可惜賽制關係(復活賽制),最終小的連殿軍都俾人搶番。當我知道有復活制,都知「奶」硬野!因為「唔夠氣面青青」是我從小到大的弱點。最恥辱既係,我係俾個黃帶仔搶番個殿軍!!!諗住對黃帶,殿軍本是囊中物,可惜因為唔夠氣,間接力都冇埋,當然談不上出招了。我聽到有人在場外「寸」我,其實係自己抵死,我綁的是綠帶,同黃帶有兩級距離,竟然可以輸…唯一阿Q的是,他未能在法定比賽時間KO我,但再打下去,我都會輸,因為真係冇氣了…

敗了,在回家路上,不斷flash back比賽中場外某人的諷刺(條友係相識的,不過我暫時唔夠佢打架,人地『叻仔』入過港隊受訓,而家仲全職教柔道,搶番我殿軍既黃帶仔之唔係佢徒弟,挑!),返到屋企,望住全身10多處因為比賽所贈的血絲腫瘤傷痕,母親一句「咁樣走去俾人打一身,都唔知你為乜」,柔拔躲入廁所幾乎留下男兒淚。

我一定會再出席下屆的比賽,而今年其中一個新年目標,就是要調理好身子,做番個健康男先。

氣與力,是任何運動的根源。雖然係以柔制剛…但其實柔道部既人,真係個個都八舊腹肌筋肉男來架,嗚嗚~~


PS: 運動員參加比賽既心理壓力真係好大,果種緊張若非第一身經歷,好難用文字或言語形容。柔拔的情緒在這兩周非常煩躁,試過無固胃抽筋,在工作上忽然出現好多鮮見錯誤,仲咁好彩遇上要寫封面故事,公司又多其他活動人手短缺自己又幫唔到手 ,但由於不想增加壓力而不能抓親蜜戰傾訴分憂,戰友們,抱歉了…

這段時間,幸好有小雲這個賢內助,一句「當比賽係練習咁打咪得囉」+ 08年果份會唱歌的新年禮物,她似乎真的懂得幫我舒緩壓力,小雲,對不起,多謝妳。

2 comments:

U記士多 said...

柔拔, 下次在來過, 不要灰心, 不要將D無聊人說的話放在心, 說話又不用錢, 他不用負責, 他衰衰甘說了不好聽的話, 你又因為甘樣唔開心, 就唔抵了! 下次打嬴返, 等佢無野好講, 先為上策! 加油呢!

U

purina said...

thanks eunice.