Tuesday, August 12, 2008

石井慧(肥豬造型)+井上康生


2008北京奧運柔道男子-100kg級日本選手鈴木桂治

多謝史提芬於前篇〈aTV奧運柔道旁述狗UP〉留言,以及欣賞這個冷門項目之一既柔道,最wonder既係芬兄竟然有睇老子blog…。

嘻嘻~其實最要留意係-100kg級既日本選手鈴木桂治(SUZUKI Keiji)。佢係當今全日本最紅果個,係2004年雅典奧運+100kg級冠軍。不過今屆減左肥轉打-100kg級。我估佢其實係想避開佢同鄉井上康生。

井上康生(Kosei Inoue),係近代日本柔道史最著名男。2000年當時22歲仔佢在悉尼奧運奪得-100kg級冠軍。本來打算今屆打埋+100kg級証明自己係世上最好打果件就結婚收山,點知天意弄人落選京奧,亦因此佢剛於今年5月正式宣布退役。

今屆想睇+100kg,日本選手有件石井慧(Satoshi Ishii)。可惜個樣超衰,對於重外貌輕內涵既膚淺柔拔而言,佢賣相真係唔多吸引…

想捧中國隊,就留意魏向軍啦。推薦上網CHECK埋佢個樣,大家就明白上天好公平(唔計井上康生及鈴木桂治,因為佢地好打又有型),而一般好打又超大隻既,個樣都可兼職halloween。

1 comment:

史提芬 said...

鈴木桂治個樣咁勁,俾佢打親,命仔都無。