Tuesday, August 12, 2008

左起:荷蘭GRAVENSTIJN Deborah、意大利QUINTAVALLE Giulia、巴西QUADROS Ketleyn、中國許岩





在柔道部抓到索女:2008京奧柔道女子-57kg級金牌QUINTAVALLE Giulia


體育唔單止令人身心健康,仲可以養埋一班靚女,大家睇奧運選手多索女就知,依段時間應該不乏麻甩男美其名觀賞京奧實際昅女,京奧完左咪又係煙酒不離手日夜顛倒,sporty live? 拒露眉啦~(係暗寸某D柔拔認識的人。)

之但係咁,估唔到連柔道咁暴力美學既項目都抓到美人。柔拔琴晚回家重溫琴日女子-57kg級比賽片段,首先發現果件許岩(1981年11月4日生),寸Q到個樣,加埋贏左銅牌後慫恿全場大叫兼且側手翻+後空翻D衰格囂張動作,大概係女子監獄或者女校D大家姐,唔…打起上來佢係真係幾狠既~~

柔拔在想,邊位選手有能力馴服許岩。當然係入左二強既其中一個。原來係荷蘭GRAVENSTIJN Deborah(1974年8月20日生)。但係柔拔睇埋佢二強既表現,佢最終係輸左,而且都幾柔弱,真係唔多似贏到許岩,估係贏經驗了。

不過最大發現係,二強既另一人,即最終冠軍:意大利QUINTAVALLE Giulia(1983年3月6日生)。佢唔單止在姿勢招式上最有柔道風範,就算佢只係穿常見的白色袍比賽,都可以吸引目光;而且佢舉手投足,身體每處總像散發著一種champion光芒,而且洋妞面孔(Italy喎)…柔道員而言真係吸引了。兼且贏左之後佢既天真無邪cutie樣,顯得好有大將風範,佢雙手在耳邊搖既動作,喪似現役意大利足球國家隊前鋒東尼呢;反觀果件想殺人既許岩樣,唔講仲以為佢係男子組…

No comments: