Monday, August 25, 2008



Time Management~~

小時候可能有母親及學校的家長式規管,柔拔並不察覺自己患上時間管理障礙(time management disability)。上了大學,有次課堂接觸到time management與self discipline,我當時好像開竅,透徹領悟這兩個就是成功與否的致命元素。

雖然明白光陰好比財富,可惜10年下來,我依然無法駕馭自己的時間,沒有事情做得好,一無是處。

上網抓time management tips,其實講既野萬變不離其宗,兼且柔拔is able to understand and digest,只係次次都三分鐘熱度,無法切實執行。

好像上周六返工,原本預備左幾件事要完成,包括完成一篇稿件、協助舉行讀者會、午餐、準時出席柔道課。點知又係時間安排的陰差陽錯下,最終幾乎一事無成:篇稿無態、食晏急速、柔道課例牌遲到。

我覺得最有成功感,就係做左讀者會既reception。印象中呢個應該係新嘗試,其實係真開心,新衝擊,因為可以試到新task,仲可以直接同讀者對話,這才是我最想要的。別人眼中可能是最無用的人才被指派這個位置,我卻仍記得以前有本心理書教「笨工夫不妨多做」。

一直希望以「純粹協力」的角色出席讀者會。因為能與讀者face to face接觸,係我重大心願,這是從入行已開始培養既態度。我去讀者會唔係為表示勤力、唔係為工作而工作、唔係為返左一天工取補假。實在希望抽身,純粹為見讀者,親身了解他們心中所想。於是咁耐以來我一直興奮並渴望盡量attend reader seminor,是由衷心願,純粹尋找個人滿足,並非扮敬業樂業。

由於抽身,今個讀者會變得放鬆,也就專心許多;加上主講嘉賓確係有料也識present,因此柔拔真係學到野。

源於我不希望牽涉「工作」,想「純粹出席」(真係為興趣),卻沒有也難以向同事表白抽身願望,因此當同事相求在現場拍攝及讀者訪問時就有些尷尬。回想起來,可能只係個人太敏感「抽身」原則,忽略左自己都係organizer。不過點都好,其實分工既野都係一種學問,好多野都係講清講楚好D…不在其位,不謀其政嘛…時間無多,做事都係做有意義既事好!(呵呵,人大左,開始勢利了…)

No comments: