Friday, February 20, 2009






22098~

今天是2月20日。11年前的2月20日,當時柔拔仍深愛的「古惑仔」鄭伊麵,開了其首次共8場紅館個人演唱會。仲有首主題曲叫〈22098全城效應〉。好記得當年心諗,個名弱d喎,點解「全『城』效應」呢?好易惹人想起當年hit爆中既四大天王郭富「城」喎。

雖然沒有捧場,但也深受感動。這裡也曾說過,伊麵在1999年開記招宣布拋棄邵美琪搭上梁詠琪之前,柔拔對伊麵非常有好感,他的情癡,他在電影裡塑造的義氣,直接影響了我的愛情和友情觀。

自此,往後每年2月20日,我個腦自然會彈出「22098」伊麵密碼。上圖果張宣傳照,有幾多網友仲記得呢?

22098無記錯應該係伊麵至今唯一一次紅館concert。因為翌年佢就搭上左GiGi,形象一落千丈,柔拔都好失望及心痛。2004年佢接受某本已經摺左同電影有關既雙周刊(XDDD 好易估姐)訪問,揚言佢準備好果年重出歌壇,當時柔拔雙拳緊握,無比振奮,心想「伊麵生性呀!」豈料一首〈心照〉,再plug多首而家俾馮曦妤唱緊既〈內傷〉,跟住已經影都冇,即係失敗左囉!

1999-2006年,伊麵其實一直有電影作品及肥皂劇,可惜已經不復當年勇(佢最勁果陣俾人認為可以威脅四大天王)。2006年,伊麵終於和GiGi分手,仲俾狗仔隊拍到在家穿內褲睇咸片,真係…

直至蒙嘉慧出現,碗麵好似翻生!首先是《世界自然基金會:愛海洋.愛鯨鯊》fresh演出;然後是肥皂劇《霍元甲2008》在亞視播映;然後和余文樂拍左套《第一誡》,兩條友仔竟然憑此片於第12屆南韓富川國際電影節奪取影帝榮銜;然後與林嘉欣&林珊珊&阿葛拍《好友移城》、然後是現在上畫中的《親密》、然後是今年底聖誕檔期上映既《風雲2》…

雖然周董出現之後,柔拔比較之下認為碗麵真係好唔掂,但畢竟係曾經欣賞過的,仍盼望今年42歲既麵有一天彈翻起~~

2 comments:

Wah said...

全城放應全城唱, 全城高溫作出呼應 .....

purina said...

柔拔:「......」

都係柔拔:「您隻華田...暫別Journalism就想來考我柔之拔?哼哼!一睇就發現歌詞係改篇啦!

原味歌詞如下:
"全城效應全城唱, 華田高溫作出呼應…"」