Saturday, May 02, 2009


豬仔妮哪!
第2排右一:唔關我事的~
第1排左二:H5N1果單係我做既~


「做最壞既打算,做最好既準備」………慌死請都唔妮,而家唔駛怕狼來了,終於不請自來,仲要係元祖級墨西哥人親自送來給香港人的見面禮。

雖然據知目前犧性左既,大都是25-45歲之壯年,柔拔出得來行,晚晚預左一覺醒來返天堂,吾反而擔心身邊至親至愛摯友,希望我身邊最掛念的,同埋全人類都可以一起戰勝難關!

由於「豬仔」已經妮左,過門都係客,本屬有禮既柔拔心血來潮,改左梅姐首〈IQ博士〉送贈之。揀呢首歌改,主要係「豬仔妮哪」靈感到,同埋首歌melody夠輕鬆,希望被海嘯沖散左既香港人,開心共勉之。

------------------------------------------------
歌名:N1博士
新詞:柔之拔

流感N1 Follow上 墨西哥高招
爆發力量同變種 會嚇你一跳
雞爺同隻豬攬住笑

抗疫如炸彈 天天洗手呀
出街記住戴口罩
豬仔妮哪

全球人類變天使 DayDay戴著罩
浮浮沉沉社會裡 末日on call了
古怪疫情多得很想擋也擋不了

人傳人係會die架 畜牲也怒叫
來來回回醫院裡 特敏福偷笑
可惡疫情H1N1 fuxk到不得了


-------------------------------------------------
原歌名:IQ博士
曲:Shunsuke Kikuchi
詞:鄭國江
唱:梅艷芳
翻聽原曲:Please Click Me

No comments: