Sunday, May 03, 2009


瓜分林瑞麟三十萬薪金 ~


剛在網路音樂庫抓到新歌〈瓜分林瑞麟三十萬薪金〉,由於歌名令世人亢奮,天地動容,柔拔梗要click來試聽。

原來是my little airport唱的。個人對呢隊年輕清新樂隊都有好感,不過認識唔深,最熟既只係〈我愛官恩娜,都不及愛你的哨牙〉。

翻查資料,原來該樂隊成員係樹仁新聞係畢業,怪不得流著熱血,很好。樹仁新聞系?柔拔現役有隻人見人愛既戰友威士忌(前blog偶有提及),都係系出同門,待人接物專業質素上乘(只有數載年資論),唔知佢地認唔認識呢?

歌如其名,〈瓜〉既前半部分係講我地發白日夢分左林瑞麟既三十萬薪金,同埋點樣用得其所。呢條現任政制及內地事務局局長,枉柔拔當年想跟佢…

柔拔當年仲讀緊書發夢都想入傳媒果陣,見到「新聞」二字就發哂狂好似看到自己未來咁,於是在網上search到當時既「香港特區政府『新聞』統籌專員」係林公公,當年比現在更井底之蛙既柔拔,草泥馬竟然以佢為標竿,努力讀書,希望有一天搭上公公…

當然冇幾耐我已經知道,政府新聞處同新聞界/傳媒界,根本就係兩碼子的事。早前摯友達仔仲叫柔拔投考政府新聞處,話而家聘緊人,仲主動send左單料過來。柔拔真係欲哭無淚,一笑置之。

一來自問沒有這個能力,二來真係有少許傷心,是相識接近20年的摯友仍未明白我,抑或人到左某個階段都要向現實低頭?anyway,達仔的關心才令柔拔最感動,這就是錢也不買到的。

-----------------------------------------------------------------------------------
建議必看〈瓜分林瑞麟三十萬薪金〉youtube MV,草泥馬及Laughing哥會在末段串演幾秒。



詞/曲/編: 阿p
唱: 阿p/ 通利的阿賢/ thomas/ sot kanin/阿花(抗爭兒歌合唱團)
video: unknown

瓜分 讓我們瓜分
林瑞麟每個月 三十萬元的薪金
讓我們的新碟 會有更好的錄音

攤分 讓我們攤分
除開 三十份 每人都仲有萬幾蚊
讓我們每個月都會有覺好訓

這件事雖不能發生
但諗下亦開心
林瑞麟本身都應被瓜分

然後再瓜分 讓我們瓜分
警察對我們社運人士的兇狠
告上法庭 不會被當襲警再監禁

攤分 終極地攤分
攤分香港政治權力的核心
權力歸於人民
領袖應該由人民普選產生

這件事不知幾時發生
或者到時已經過身
或者我已經不能返大陸探親

No comments: