Monday, June 29, 2009


刺青。


琴日係星期天,柔拔都要忍痛離別家人及小雲,獨個兒返公司趕死線完成兩件影音產品測試。雖然係熱愛工作,少不免仍有些身心疲累,凌晨3點幾才回到家裡吃晚飯,打開公仔箱幾條電影頻道,其中有條做緊《刺青》,是柔拔曾經考慮想入戲院捧場的電影,於是揀左套片用來伴餐…看罷感想:好彩當年冇購票入場。

2007年上映的《刺青》,由「可愛教主」楊丞琳和李太梁洛施主演。套片除左可愛教主跳艷舞一幕有些養眼外,其他情節真係悶抽筋,或者唔合我胃口吧。

故事元素從頭到尾相信只係面向廿歲或以下心態人士,包括:透過webcam上網昅有味女、像不善辭令有語言障礙電車男般既警察角色、同性戀、刺青(即紋身)在身上及兩臂然後走去打架最後自討苦吃、年輕心態最好奇的很黃很暴力,套片交足料,兼且刻意煽情,有老人心態既柔拔因此覺得好無聊好很悶。

webcam及電車男警察屬於時代象徵,惟同性戀、刺青、以及刺青引伸出來的暴力,真係好很悶,佢地之所以能同webcam及電車男炒埋一碟,只不過係由於社會封閉價值觀,變成長年禁忌,食正年輕人愛破禁忌愛反叛愛刺激既心態,表面係長青,說穿了就是老生常談。

No comments: