Monday, January 11, 2010


80分鐘死亡續播~

最後更新@2010/01/12:弟兄姊妹,網上共享已流出,切勿購票入場,以懲假浮誇創作人,呵呵!

今天在地鐵站看到了這幅電影廣告。

搞咁多野,無非都係為博宣傳,要引起社會注意,成為輿論話題。雖然明知你用意,但見你都算花了心思,就落搭吹幾句幫你免費宣傳。

最令柔拔憐憫的,當然是頂端最搶眼果兩句紅字。

文字表面帶挑釁性,浮誇取寵,說穿了依然係唔敢得罪客人,顧客永遠是對的。

「上次淆底觀眾,今次切勿單拖內進!!」

第一句「觀眾」既含意,包括了上集有入場及無入場的消費者,關鍵係佢硬將上集無捧場既人標籤為淆底唔敢捧場,表面係想博出位得罪上次無捧場既客,柔拔睇呢句果陣都仲有DD驚喜,心想「有種!敢得罪客人」

豈料睇埋第二句,
「今次切勿單拖內進!!」

…妖!操你娘娘!!!

本拔認為呢句根本係等同跪求上集唔捧場既客,今集仲要帶多件入場賺多個客錢!

咪又係SALE屎!你扮乜能野勁JACK!

夠薑坦白D寫句「上次淆底觀眾,今次切勿購票入場」(如此更直接道出續集比首集更驚嚇。咁我就一定聽你話唔入場囉呵呵)!

真正淆底的,就是這張廣告的創作人。

No comments: