Monday, May 24, 2010



劉青雲伉儷~

南韓品牌Samsung於3月在港推出全球首個 "3D LED-LCD iDTV"系列產品。雖然這事件難以被納入本拔的「3月大事件」中,不過值得一提的是,品牌召開記招果日,吾有幸遇上特別嘉賓劉青雲伉儷,仲趁佢地仍在後台Rehearsal階段,千鈞一髮之際要求佢地拍照一幀。柔拔聽到有些後台爪牙級人士竊竊私語:「結左婚咁多年,劉太仲係咁sweet,好野!」

又真係幾sweet喎 ~ 而且很善良的大美人,與家陣夜半公仔箱重播《天地豪情》既佢一樣咁和藹。本拔有隻戰友威士忌年初做左老襯,威太都被公認似劉太~~不得了,劉太可是港姐冠軍呢!

提起港姐,最近有炒作指過去12年的三甲港姐,其中一個是變性人。巧合地,嫌疑人物早前揚言有性趣回流公仔箱搵食,令「變性港姐」既炒作成分更高。本拔對娛聞既態度,從來都係一笑置之。小雲就唔同,據知係多本婆仔雜誌長期捧場客,想起佢認真閱讀娛聞的樣子,真可愛!


No comments: