Monday, October 18, 2010


Unforgettable~

在串流音樂網站抓歌聽聽,見到劉華出左隻新碟《Unforgettable》。

「12月底才開Concert,咁快出新碟?」柔拔充滿好奇,點擊看個究竟,真相大白。

原來據知今年係劉華入行30年,期間有好多陪佢成長的別人歌曲,精選了18首,再加2首年底演唱會主題曲,咁就「新碟」……P.S.仲有DVD MV送。

18首「成長歌」由9首國語及9首廣東組成。除了〈被遺忘的時光〉外,其餘8首國語歌小拔都唔識。9首廣東歌則小拔耳熟能詳,其中〈阿信的故事(原歌名應該叫〈信〉,本拔在此blog曾述)都係本拔既unforgettable之一,之但係嚴格來說劉華做得小拔老豆,「兩代人」由同一首歌伴隨成長,〈信〉真係經典中既經典。

9首廣東歌,都係關於人生勵志或男女愛情,如丹尼仔〈一生何求〉及婚外情〈最愛是誰〉。點解冇親情與友情既…?







No comments: