Monday, April 23, 2007




迪亞高 〈Ribas da Cunha Diego〉

講番雲達不來梅對亞琛場波,有幾個位令柔拔稍為深刻,包括:高路斯
(Miroslav Klose)自己欠運但有美妙助攻破網;芬寧斯表現平平仲有些燥;最要命的是,補時亞琛有個角球,亞琛個守門員都走埋上來,結果竟然角球開出失機,俾左未來天才迪亞高(巴西中場,1985年2月28日生,身高1.73cm,體重73kg),佢推兩推,睇見個「龍」就快走番自己龍門,遂唔理咁多在自己半場一野「NIL」起個波拋物線彈地楣頂撞入。讓雲隊贏3:1幫亞琛埋單。超精彩!如果當時有紙包飲品,我一定渣爆佢!勁!

PS:其實唔多想刊登第2幀相片…因為太過靚仔,柔拔肯定蝕底,希望小雲冇睇…阿門。

迪亞高半場笠入片段@
http://www.youtube.com/watch?v=YLXE03UFyQE

No comments: