Wednesday, August 26, 2009




日出康城~

港鐵將軍澳線康城站在7月26日啟用,一周後趁仍新鮮,柔拔手拖小雲去康城走一轉吸下清新空氣!我地要在將軍澳站下車,等左幾轉,才等到康城為終站既車,到了目的地的確只係在月台留低一些腳印,同埋影左一幀相片就完事^^@@"……

日出康城個名改得不錯,襯得起這個東方之珠大都會,也令香港感覺更國際化。惟好老實,我從來唔覺得將軍澳區d樓值得投資,理由係環境質素+新盤量太多,自住或者可以既…呵呵,呢番話可能得罪好多投資客,不過走著瞧吧,趁好價放哂佢,他日大家可能要來留言多謝柔之拔。

KO左康城,柔拔小雲繼續十指緊扣,去左將軍澳逛,期間光顧了一間壽司店午膳,拿著編號168的幸運小票等位的時候,柔拔昅到「takeaways welcomed」,初頭仲指住壽司店英文水平來笑,豈料回家查字典,才學曉原來welcome除了係名詞和形容詞外,仲可以係動詞!

No comments: