Wednesday, August 26, 2009




PlayStation 3

-2006年底PLAYSTATION 3全球上市,哄動度不比iPhone遜色,今次PS3 Slim版反應如何?
-9月1日推出,香港是全球首賣點之一,點解咁做呢?叫學生哥曠課排隊買好丫,抑或要佢地父母辛苦代為排隊?還望酷熱本周末至下同初突然叫全港無限期停課,讓學生哥及SONY齊齊happy!
- 據聞2010年有PS4,咁應唔應該買呢部PS3 Slim版呢?
-以佢既強勁功能,配埋個$2,399定價,柔拔絕對贊成早買早享受!
-預計由SONY在背後策動的AGS,今年會把PS3 Slim捧成全場焦點谷銷量。
-如果我係AGS籌委,今年抓代言人第一號獵頭目標,非謝安琪莫屬!最主要原因,係睇中佢已婚,有大有細齊哂章,成個「返埋妮」去推廣一家大小齊電玩,LUM掂班家長就豬籠入水!

No comments: