Monday, October 05, 2009



Sammi〈罪與罰〉~

Sammi最近有派台新歌〈罪與罰〉。歌詞扯上教會講人生,由信左教既Sammi演譯,有度身訂造feel。

第一次聽,已經似曾相識,記起了Sammi在2000年既〈愛是……〉。

好鍾意〈愛是……〉,包括melody及lyrics,LMF包辦,仲幫手rap部分,當年習慣夜晚邊睡邊聽Discman (對!是Discman!今天足夠資格列入影音博物館既數碼產品)既柔拔,每聽到呢首歌,彷彿自己去了外國餵白鴿果D大笪地公園拍MV,我係MV男主角,陽光普照,然後鏡頭snap著很多老外男女(MV配角)圍在公園大小角落或欄杆撚雀enjoying the day,so relax!

〈罪與罰〉由24herbs及黃偉文填詞,陳奐仁作曲;〈愛是……〉由LMF創作。24herbs有幾個係前LMF成員,怪不得兩首歌有幾分似。

Sammi代表了我的校園年代。LAN模昅得多,熟女更吸引。最近曝光率多左既Sammi,估計都係為年底Concert(Love Mi 鄭秀文世界巡迴演唱會(2009 - 2010))鋪路,做慈善兼宣傳,商業既野都合理既XDDD…wish her success啦!

No comments: