Friday, November 27, 2009



泣~~

柔之拔,你是最好的,你知道嗎?>_<...

……

言歸正傳,差些忘了Freeze任代言人的這款《神泣》性感網上遊戲。說實在,本拔從來未玩過電玩online。源於在學時,曾經平均每天花上3小時以上喪玩電腦足球遊戲,上課前或下課就立即kick off,前後都維持左接近兩年…結果荒廢學業,甚至糟蹋小雲>_<"幸好自我意識強,總算決心戒甩左…

往後的日子裡,每次想拿起手掣打GAME的時候,腦海就閃過當年虛度光陰的日子(當年仲要唔係ONLINE,只係一個人同電腦對打,係完全自閉),然後就怕怕,打消了開始遊戲的念頭,因為知道紀律差,「一打不可收拾」,已經進入電玩無能狀態,就算Freeze都無法令本拔再振雄風,噢。換個角度看,如此也就浪費了精彩繽紛的電玩世界。很矛盾…

睇肥皂劇既情況相同。由於害怕睇左一集受唔住引誘要集集追而冇哂自由,因此本拔採取睇D唔睇D策略(例如每集只看第一及第四節),保持不上癮距離。打GAME與肥皂劇既分別,在於本拔印象中幾乎未試過有一套劇集非集集追不可(除了2005年重播的《創世紀》,不過當年柔拔屬自由身待業中,同埋《創》細膩描寫柔拔渴望的友情…OK啦)

打GAME與煲劇都係人生樂事,本拔卻要自我禁慾,很羨慕宅男與師奶呢…無他既,我知道有些人,天生有更重要的事要做…呵呵!

No comments: