Saturday, May 14, 2011



黑色星期五…?~


老老實實,老子真係唔記得,原來昨天係黑色星期五。

但我對5月13日就歷歷在目。

去年5月13日,panasonic在港舉行新產品發布會。該日本品牌自2009/10年度起,成為了香港甲組足球聯賽南華足球隊的主要贊助商(即在南華波衫印上panasonic果種呢);加上去年呢個時候,就快爆發南非世界盃,因此果次記招就請來了四位當紮「南華球星」宣傳:(圖1,左三起)李威廉、陳肇麒、文彼得、歐陽耀沖,令本拔又有機會近距離接觸全職運動員,熱血又再沸騰起來。

最搞笑係,現場幾位女傳媒人好像在揀蟀,更大方向本拔表態最喜愛文彼得,真識貨!柔拔道:「其實佢地幾個都好有男兒魅力!」有女行家回應:「你都唔差丫!」呵呵,我OK架!

對panasonic有情意結,除了源於它是已故信興集團創辦人蒙民偉的代理品牌外,也與本拔愛鋤強扶弱的天性有關。少年時代買Walkman…呃,不,是買Cassette機,邊個唔知Cassette年代SONY獨步天下,好似全世界都把「Walkman」等同「Cassette」,其實前者是SONY的註冊名字,類似現在「隨身聽」幾乎等同「iPod」的情況。

於是老子周圍抓,要抓個有力與之抗衡的,最後便遇上了panasonic。

PS:老老實實,拍攝當天都唔知,現在仔細觀看,我覺得圖2既屏幕裡果兩條老外男真係交足戲喎!

No comments: