Saturday, November 26, 2011


余祖光 ~ 車毀人亡

兩歲仔(或曰歲半仔):「我最威!」

口痕友:「你有幾威?」

兩歲仔:「我老豆老母,又要威又要戴頭盔!佢地開頭聲稱要負責任要自辯,後來又爻撚哂底聘律師驚收監!」

-------------------------

兩歲仔,我今次真係要X你老豆老母囉!正宗又要威(揚言負責任)又要戴頭盔(聘律師)!判160小時社會服務令及停牌半年,真係無天理!老子凡遇上呢D唔公平唔公義既事就想食人!

拿老老實實喇,舉個例,他朝歲半仔做左車神,與其他車神在名與利都鬥得難分難解之際,歲半仔突然拎番條片出來,曰:「我歲半仔已經馬路飄移,你地班車神當年都仲係躲在胸前飲緊人奶咋!好撚多謝我老豆老母,令我有短片為證!」

情況就好似兩個音樂好叻既人,兩個都話自己1歲就彈琴,但冇證冇據點吹都得。歲半仔就唔同,佢老母令到佢有片十卜,結果成為未來車神之神!梗係啦,人地奉公守法,歲半點會飄移?而且時間一去不復返,屈機冇仇報,你歲半仔贏撚哂啦!過去的犯法變成將來的炫耀,天理何在?

預料將來有好多嬰孩在歲半前跟風飄移拍埋片(但不放上網),一旦余歲半仔他日真係拎條片出來囂張,其他人可以反咬佢「我一歲仔已經飄移鳥!」。然後將來不時就有兒童車禍發生。這正是余祖光條pop guy種下既禍根!

咁啦法官大人,本大狀要求余氏伉儷下周一(28/11)上庭發毒誓,自貼詛咒:

「歲半仔永不能當上車神,否則四肢分解,車毀人亡!余氏伉儷則要完好無缺,留在世上終生悔疚!阿門。」

No comments: